11 عامل موثر بر قیمت طراحی سایت

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا ممکن است یک شرکت سعی کند هزینه در مناطق خاص مانند قیمت طراحی سایت را کاهش دهد؟ به این دلیل که مشاغل اگر بخواهند زنده بمانند باید به بودجه پایبند باشند. با این حال، صرفنظر از داشتن یک وب سایت مناسب می تواند فاجعه بار باشد. هزینه های صرف شده در این زمینه هزینه های بی شماری را برای خود پرداخت در پی خواهد داشت. اما فقط در صورت داشتن یک وب سایت موثر. بنابراین، شاید از خود بپرسید که چه عواملی در هزینه های طراحی وب نقش دارند و چرا از اهمیت برخوردار هستند؟ بخوانید تا متوجه شوید!

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت جدید به مدت زمان لازم برای ساخت وب سایت شما و نرخ ساعتی طراح وب مرتبط است. در ساخت یک وب سایت مناسب بیش از آنچه تصور می کنید، وقت صرف می شود. بیایید به طور خلاصه در مورد عواملی که قیمت گذاری طراحی وب را تعیین می کنند صحبت کنیم. اینکه چگونه هر عاملی می تواند بر مدت زمانی که یک طراح وب برای ایجاد وب سایت شما صرف می کند تأثیر بگذارد.

1. سفارشی سازی

یک وب سایت باید به اندازه خود تجارت بی نظیر باشد. می توان از یک طراحی سایت الگو برای کنار هم قرار دادن یک سایت استفاده کرد. اما همه عناصر دیگر باید ایجاد شوند تا نشان دهنده فردیت تجارت باشد. متأسفانه، بیشتر الگوها نمی توانند این فاکتور سفارشی سازی را ارائه دهند. شرکت ها باید در این زمینه از وب سایت خود سرمایه گذاری کنند. اطمینان حاصل کنند که مشتریان نه تنها به سایت می آیند، بلکه برای جستجوی آنچه شرکت منحصر به فرد ارائه می دهد، رقبت دارند. اینها فقط دو وظیفه بی شمار است که یک شرکت طراحی سایت، هنگام ایجاد یک وب سایت برای مشتری بر عهده دارند.

2. طراحی کنید

به الگوهای ارزان قیمت نه بگویید! استفاده مجدد از یک الگو مقرون به صرفه ترین رویکرد برای طراحی است. البته یافتن طرح های الگوی با کیفیت که برند شما را به درستی منتقل می کنند دشوار است. تلنگر برای ایجاد یک طرح سفارشی است که گران تر خواهد بود. هزینه یک طراحی سایت سفارشی بسته به میزان پیچیده بودن طراحی، تعداد صفحات موجود در سایت و تعداد مفاهیم طراحی متفاوت است.

3. اهمیت و تاثیر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در قیمت طراحی سایت

ورود به صفحه اول نتایج جستجوی Google هنگام ایجاد وب سایت به صورت خودکار انجام نمی شود. این شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی است که مردم در Google جستجو می کنند و بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر. یک شرکت می تواند یک وب سایت شگفت انگیز داشته باشد. اما اگر مخاطبان هدف نتوانند سایت شما را پیدا کنند، پس چه نیازی به داشتن وب سایت است. این مکانی است که بهینه سازی موتور جستجو یا SEO وارد کار می شود. موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کنند تا اطمینان حاصل کنند که نیاز بازدید کنندگان سایت را برآورده می کنند. بنابراین، وب سایت باید این به روزرسانی ها را منعکس کند.

بهینه سازی موتور جستجو شامل تعیین کلمات کلیدی است که بازدیدکنندگان در جستجوی آن هستند. در برنامه ریزی یک وب سایت مربوطه و استراتژی توسعه، سئو یکی از مهمترین عواملی است که بر قیمت طراحی سایت تاثیر بسزایی دارد. عوامل موثر بر هزینه‌ی سئو، رقابت کلمات کلیدی و تعداد صفحات وب سایت هستند.

4. لیست مطالب

این لیستی از تمام صفحات و ویژگی های کاربردی وب سایت است. اگر این لیست را از قبل آماده نکرده اید، هزینه تهیه آن بسته به میزان تحقیق طراح وب متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، آیا آنها با مخاطبان هدف شما مصاحبه می کنند و آمار ترافیک وب شما را تجزیه و تحلیل می کنند؟ یا خیلی کمتر از این درگیر خواهد شد؟

5. قابلیت استفاده و پیمایش

این شامل سازماندهی صفحات در معماری اطلاعات سایت، ایجاد پیمایش و تنظیم برچسب ها برای پیوندها است. همچنین می تواند شامل تست های رسمی مانند تست قابلیت استفاده و تست A / B باشد. هرچه طراح وب بیشتر برای این کارها وقت بگذارد، پیمایش وب سایت شما راحت تر خواهد بود، اما این نیز به هزینه اضافه می شود.

6. رسانه های اجتماعی

تنظیم حضور در توییتر، فیس بوک، +Google یا اینستاگرام بسته به این که کدام سایت ها را هدف قرار دهید و اگر نیاز به طراحی سفارشی باشد به هزینه اضافه می شود. توجه به این نکته مهم است که حضور در شبکه های اجتماعی در ایجاد یک کمپین موفق بازاریابی و مارک تجاری برای شرکت شما ضروری است.

7. وب سایت موبایلی

عملکرد وب این روزها همه چیز است. اکنون افراد بیشتر از دسک تاپ و لپ تاپ، از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند. با این وجود هنوز هم از انواع دستگاه ها برای دسترسی به اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده می کنند. به همین دلیل، مشتریان باید بتوانند از یک دستگاه به دستگاه دیگر به راحتی و بدون نقص حرکت کنند تا اطلاعات مشابه را بدست آورند. متخصصان طراحی وب این موضوع را تشخیص داده و برای اطمینان از جریان یافتن یک سایت بین همه دستگاه ها اقداماتی انجام می دهند. از این به عنوان طراحی واکنش گرا یاد می شود، و این اطمینان حاصل می کند که سایت به صفحه دستگاهی که در آن مشاهده می شود قالب بندی شده است. البته هزینه این مورد بستگی به محتوا دارد.

8. سیستم مدیریت محتوا

با یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) قادر خواهید بود با چند کلیک در متن، عکس ها و صفحات وب سایت خود تغییراتی ایجاد کنید. محبوب ترین سیستم های CMS منبع آزاد (رایگان) هستند که هزینه های طراح وب از پیکربندی و سفارشی سازی طراحی (مضمون سازی) است. هزینه های CMS متن باز بر اساس تعداد صفحات وب سایت و پیچیدگی طراحی متفاوت است.

9. تاثیر عملکرد در قیمت طراحی سایت

مولفه های فنی وب سایت مانند تجارت الکترونیک، صفحه پیام، گالری عکس و فرم وب. هرچه به قابلیت بیشتری نیاز داشته باشید، قیمت طراحی سایت نیز به همان نسبت بیشتر میشود. تقریباً هر عملکردی که فکرش را بکنید احتمالاً به عنوان یک افزونه یا ماژول رایگان برای CMS منبع باز مانند وردپرس یا دروپال در دسترس است. به راحتی می توانند به وب سایت شما اضافه شوند، اما باید پیکربندی و سفارشی شوند.

10. نوشتن مطالب و وبلاگ ها

آیا محتوای موجود شما برای وب سایت جدید تنظیم می شود یا کپی جدیدی لازم است که نوشته شود؟ بیشتر مطالب وب سایت باید به طور دقیق با شرح و جزئیات نوشته شود. همانطور که نویسنده نیاز به نوشتن یک داستان دارد. آیا تجارت شما از مطالب هفتگی وبلاگ و اخبار بهره مند می شود؟ آیا تجارت شما به شخصی احتیاج دارد که بلاگ های شما را بنویسد و مستقیماً به سایت شما ارسال کند؟ هزینه نوشتن مطالب در سایت برای شما به تعداد صفحات و میزان تحقیق مورد نیاز بستگی دارد.

11. خبرنامه ایمیل

استفاده از الگوی طراحی از قبل موجود مقرون به صرفه ترین راه برای تنظیم خبرنامه ایمیل است. با این وجود الگوهای عمومی همیشه برای همه نیازها به طور موثر کار نمی کنند. اگر قصد استفاده از الگوی آماده را نداشته باشید، یک طراحی سفارشی باعث افزایش هزینه می شود.

قیمت طراحی سایت

این دلایل اصلی ترین مواردی هستند که میتوانند به طور مستقیم بر قیمت و هزینه طراحی سایت شما تاثیر بگذارند. موارد بسیاری هستند که به صورت غیر مستقیم تاثیرگذارند اما به دلیل کم بودن تاثیرشان در این مقاله ذکر نشدند. به طور کلی قیمت طراحی سایت بستگی به تخصص شرکت طراحی سایت و نیاز کارفرما دارد. البته گران بودن هزینه دلیل بر حرفه ای بودن شرکت نیست و بالعکس. به طور خلاصه برای اطلاعا از میزان هزینه مورد نیاز میتوانید ويگی های مورد نظرتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید. آنها میتوانند بسته به بودجه‌ی شما بهترین قیمت ممکن را به شما پیشنهاد دهند.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

مقالات بیشتر

طراحی سایت فروشگاهی

11 نکته برای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی این فرصت را به شما می دهد که برند خود را بسازید. همینطور با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری بفروشید.

طراحی سایت واکنشگرا

طراحی سایت واکنشگرا

طراحی سایت واکنشگرا در حال حاضر مسئله مهمی در طراحی وب است. اما اگر شما یک طراح نیستید، ممکن است از خود بپرسید که این اصطلاح به چه معنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *