10 استایل در طراحی سایت 1400

صنعت طراحی سایت در حال تغییر مداوم است و در حال دستیابی به برتری نسبت به گذشته است. همچنین، طراحی سایت به سطحی رسیده است که ارائه وب سایت های بسیار جذاب و ارتباط محور به کاربران برای انجام نیازهای آنها بسیار مهم استبنابراین، نمی توان این واقعیت را انکار کرد که این روندهای مدرن طراحی وب سایت نقشی اساسی در تبدیل تجارت دارند.

می توانید از این مقاله مفصل در مورد مد طراحی سایت 1400 استفاده کنید. ما بیشتر مدهای مهم را پوشش داده ایم، اگرچه احتمال دارد برخی از آنها را از دست بدهیم. بنابراین، به ما بگویید و موارد مورد علاقه خود را در بخش نظرات پیشنهاد دهید.

طراحی سایت 1400 و 25 استایل محبوبا

نئومورفیزم (Neumorphism) :

امروزه نئومورفیزم در حال دستیابی به محبوبیت بسیار زیادی بین طراحان و بازدیدکنندگان وب سایت ها است. نئومورفیزم به عنوان یکی از بهترین استایل های طراحی وب در سال 1400 تبدیل شده است. این استایل یک رویکرد کاملا ساده و مینیمالیستی را ایجاد میکند که با همراهی حالت سه بعدی توانسته نقش آفرینی کند. در این استایل بیشترین هدف بر روی ترکیب بندی و کار با رنگ هاست. این استایل تا حد زیادی با طراحی مسطح جایگزین شد، که آیکون ها و رنگ ها را به روشی ساده تر و یکنواخت استفاده می کرد.

شیشه مات (Glassmorphism) :

این استایل یکی از ساده ترین و جالب ترین ایده ها برای ایجاد و پیاده سازی در بسیاری از وبسایت ها با اهداف مختلف است. این جلوه شیشه ای یک ظاهر نیمه شفاف و تار از عناصر پشت هر المان نمایش میدهد که به طرح شما جان بخشی میکند. با استفاده از کدها و آپدیت های جدید و موجود در کد نویسی بخش سی اس اس میتوان به راحتی از این جلوه در نقاط مختلف وب سایت استفاده کرد. با این جلوه میتوان استفاده از رنگ ها را در صفحه بسیار نمایان کرد. همینطور نوشته ها در جلوی المان ها به خوبی قابل مشاهده میشوند.

رنگ‌های راحت در طراحی سایت :

نوآوری های چشمگیر یعنی استفاده غیرضروری از فونت ها، رنگ ها و غیره می تواند نقطه مثبتی برای سایت شما باشد. طراحان وب با طرح های رنگی که برای چشم راحت تر هستند، این مسئله را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار داده اند. در سال 1400، طراحان وب خارج از دو حد تاریک و روشن فکر خواهند کرد. آنها با پالت های رنگی ملایم، وب سایت طراحی میکنند. این نه تنها باعث کم رنگ شدن رنگ وب سایت نسبت به سیاه خالص یا سفید خالص می شود، بلکه به طور طبیعی باعث آرامش می شوند. با این استایل، در آینده طراحان وب پیش از استفاده از رنگها بیشتر به فکر راحتی چشم و رابط کاربری باشند.

رنگ‌های سه بعدی :

همه چیز در حال تبدیل شدن به 3D است. فیلم ها، تصاویر، حتی رنگ ها … !! طرح های رنگی شیبدار یا Gradient در طراحی وب مدتی است که روند رو به پیشرفت دارند. گرادیان ها در طراحی سایت 1400 به عنوان پایه اصلی رنگ های سه بعدی محسوب میشوند. دو رنگ در کنار هم ممکن است ناگهانی با هم آغشته شوند یا ممکن است عمق و سایه های اشیاء نقاشی شده را حفظ کنند. در پایان، نشان می دهد که روند طراحی وب در سال 1400 با هدف رسیدن به حوزه های بالاتر واقع گرایی را دارند.

طرح های گرادیان در طراحی سایت 1400 :

وقتی صحبت از رنگ می شود، صدها سایه برای هر رنگ وجود دارد. شیب ها یا گرادیان به سادگی این سایه ها را به روشی کاملاً منحصر به فرد فراهم می کنند. حالا چرا این روند محبوب شده است؟

اولاً، آنها فضای بیشتری برای خلاقیت ارائه می دهند. در مرحله دوم، کاربر نامشخص است. از یک طرف، آنها عاشق مینیمالیسم هستند و از طرف دیگر، آنها فکر می کنند که طراح سعی نکرد وقتی که فقط دو رنگ را می بیند، روی طراحی کار کند … !! بنابراین، استفاده از شیب ها گزینه بسیار خوبی است حتی اگر طرحی مینیمالیستی را طراحی می کنید. و سوم، گرادیان، توهم حرکت ایجاد می کند. به طور خلاصه، می توانید آن را طراحی حرکت بدون انیمیشن بنامید.

این روند در طراحی گرافیک با آرم گرادیان اینستاگرام در سال 1397 جان تازه گرفت.

محتوای سه بعدی تعاملی :

3D قطعاً روند داغی در طراحی سایت 1400 است. به لطف فن آوری های مدرن وب، طراحان وب می توانند آرزوی خود را برای ایجاد یک وب سایت عالی که از ​​صفحه هات معمولی در وب متفاوت است، برآورده کنند. عناصر سه بعدی مدت طولانی است که در مد قرار دارند و یکی از مدهای همیشه سبز است که به زودی از بین نمی رود.

طراحی متریال :

طراحی متریال یک استاندارد طراحی است که توسط گوگل در سال 1393 معرفی شده است. بیشتر اوقات طراحی وب سنتی مسطح به نظر می رسد. اکنون، طراحی Material اجازه می دهد تا از رنگ و سایه برای تقلید از دنیای فیزیکی و بافت های آن استفاده شود. این در واقع ادامه طراحی مسطح طی چند سال گذشته است.

حالت تاریک :

یکی از معروفترین مد طراحی وب برای سال 1400 حالت تاریک است. حالت تاریک عمدتا در روند رایج قرار دارد زیرا سایت یا برنامه ای با کنتراست کم را در اختیار کاربران قرار می دهد.  در این حالت مشاهده وب سایت در محیط های کم نور آسان تر است. همچنین، رنگ سیاه یک رنگ قوی است که احساسات شدیدی را در افراد ایجاد می کند و در صورت استفاده بیش از حد می تواند به راحتی بر یک فرد غلبه کند.

منیمالیسم در طراحی سایت 1400

برای نگه داشتن بازدیدکنندگان از وب سایت خود، یک نکته را در نظر داشته باشید. هرچه طراحی سایت تمیزتر باشد، تجربه بهتر و نرخ گزاف گویی پایین تر است.

هنگام طراحی، باید بدانید که هر موردی که در طراحی استفاده می کنید، چه فونت، چه یک تصویر یا یک ویدئو، باید یک هدف داشته باشد. نباید استفاده شود مگر اینکه ضروری باشد. اگرچه، مطمئن باشید که با حذف یا پنهان کردن محتوای مورد نیاز کاربران، کارهای اصلی را پیچیده تر نمی کنید. هدف این است که پیام روشن باشد، نه پنهان.

عناصر دستی :

تصاویر سریعتر از متن جذب می شوند. این ویژگی طبیعی عکس ها و تصاویر یا طرح ها، آنها را برای طراحی بصری بسیار مفید می کند. به عنوان انگیزه اصلی هر طراح وب، ارائه سایت به روشی شیک و جالب برای جذب ترافیک است. برای جلب توجه کاربران، طراحان ایده های جدیدی را در پروژه های خود امتحان می کنند. این ایده ها در نهایت منجر به معرفی عناصر دستی می شود.

از آنجا که طراحی دستی ویژگی معمولی گرافیست ها، طراحان و تصویرگران است و با خلاقیت و الهام همراه است. اغلب در نمونه کارها و ویترین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ما به جالبترین مد طراحی سایت 1400 اشاره کرده ایم که جهان را متزلزل خواهد کرد. ممکن است بعضی از آنها را از دست داده باشیم زیرا این یک جهان گسترده است! بنابراین اگر احساس کردید که باید موارد دیگری را اضافه کنیم، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

داشتن وب سایت شرکتی یکی از قدم های هر شرکت استارتاپی برای شروع یک راه به سمت دیده شدن است.

10 اشتباه رایج در طراحی سایت

10 اشتباه رایج در طراحی سایت

10 اشتباه رایج در طراحی سایت که اکثرا طراحان مبتدی مرتکب میشوند اما بسیاری از حرفه ای ها نیز این موارد را از یاد میبرند و یا اهمیتی نمیدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *