7 دلیل که باید وبسایت خود را به اپلیکیشن تبدیل کنید

در واقع هنگام تصمیم گیری بین داشتن یک وبسایت یا اپلیکیشن، ایجاد یک اپلیکیشن بومی معمولاً یک انتخاب بدیهی است. اپلیکیشن ها 89٪ از کل رسانه ای را که کاربر صرف تلفن های هوشمند خود میکند تشکیل میدهند. این امر عمدتا به این دلیل است که وبسایت های واکنشگرا که از طریق دستگاه های تلفن همراه به آن دسترسی دارند، عملکرد یکسانی را با اپلیکیشن موبایل فراهم نمی کنند.

صنعت توسعه اپلیکیشن موبایل در حال حاضر در بخش دیجیتال اثرگذار است. زمان تبدیل وبسایت شما به یک اپلیکیشن رسیده است. اگر هنوز متقاعد نشده اید، در ادامه هفت دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید اکنون این نسخه جدید را در نظر بگیرید.

وبسایت یا اپلیکیشن

تحرک بیشتر و سهولت استفاده در طراحی اپلیکیشن

یک اپلیکیشن موبایل تحرک بسیار بیشتری نسبت به یک وبسایت واکنشگرا برای کاربر فراهم می کند. مطالعات نشان داده است که تنها 11٪ از کاربران موبایل وقت خود را صرف مرور وبسایت های تلفن همراه می کنند. اپلیکیشن های موبایل دیگر نیازی به یادآوری آدرس وبسایت شما توسط کاربران ندارند. اکنون دیگر نیازی به جستجو یا تایپ کردن URL در مرورگر ندارند.

علاوه بر این دسترسی به اطلاعات از طریق اپلیکیشن ها 1.5 برابر سریعتر از وبسایت ها است. این به این دلیل است که داده های کاربر در مقایسه با داده های وبسایتی که در سرورها ذخیره میشوند، به صورت محلی در خود اپلیکیشن ذخیره میشوند. دلیل اصلی دیگر این است که اپلیکیشن ها سرعت پاسخگویی بسیار سریع تری نسبت به وبسایت ها ارائه می دهند.

تعامل بیشتر با کاربر

وقتی توسعه اپلیکیشن موبایل را انتخاب میکنید، به مشتریان خود گزینه بهتری میدهید تا با نام تجاری شما تعامل داشته باشند. به عبارتی دیگر یک اپلیکیشن موبایل تجربه تعاملی بیشتری را به مشتریان شما ارائه میدهد. فقط با چند کلیک کاربران میتوانند به سرعت به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

دیگر دوران ناموفق تکنیک های بازاریابی از طریق ایمیل گذشته است. اکنون کاربران شما میتوانند به روزرسانی های فوری در مورد تبلیغات، راه اندازی محصولات و پیشنهادات را دریافت کنند. از اعلان ها و اعلان های درون برنامه ای استفاده کنید تا اطلاعات مهم را بدون سر و صدا پخش کنید. با کوپن ها و معاملات جذاب حتی میتوانید وفاداری به برند را در پایگاه کاربری خود افزایش دهید.

مشتری به ندرت به طور منظم از وبسایت بازدید می کند. از طرف دیگر  یک اپلیکیشن موبایل حضور مداوم روی صفحه موبایل دارد. این امر باعث می شود که آگاهی از برند بسیار تاثیرگذارتر از ابزارهای سنتی بازاریابی باشد.

ادغام عملکردهای اپلیکیشن موبایل

هنگامی که یک وبسایت را به اپلیکیشن موبایل تبدیل میکنید، میتوانید بلافاصله ادغام ویژگی های اضافی در دستگاه را شروع کنید. اپلیکیشن شما میتواند به مشتریان اجازه دهد از GPS برای ردیابی خودکار موقعیت مکانی و مطابقت آن با مناطق خدماتی شما استفاده کنند. ادغام با نقشه ها به مشتری شما کمک میکند فروشگاه فیزیکی شما را پیدا کند.

دوربین های موبایل میتوانند به کاربران در اسکن و جستجوی یک محصول خاص کمک کنند. آنها حتی میتوانند تصاویر محصولات معیوب را برای حل مشکلات خدمات مشتری بارگذاری کنند. پشتیبانی از تشخیص چهره و اثر انگشت میتواند به تأیید اعتبار سریع و خرید با یک کلیک کمک کند.

ادغام های شبکه های اجتماعی در داخل اپلیکیشن امکان اشتراک آسان محتوا را فراهم میکند. این امر همچنین فعالیت های بازاریابی دیجیتال شما را به سطح کاملا جدیدی سوق میدهد.

نرخ تبدیل بهتر

یک اپلیکیشن موبایل 157٪ نرخ تبدیل بیشتر از یک وبسایت ولکنشگرا را تضمین می کند. با شخصی سازی بیشتر و افزایش هدف گیری کاربر، روند تبدیل بسیار سریعتر انجام میشود. همچنین با داشتن یک اپلیکیشن، فرصت های بیشتری برای جذب مشتری و ایجاد نام تجاری وجود دارد.

سفارشی سازی بهتر در طراحی اپلیکیشن

وقتی کاربران میتوانند با یک شخصیت تجاری ارتباط برقرار کنند، پیوند عمیق تری و وفاداری مشتری را ایجاد میکند. اپلیکیشن موبایل میتواند شخصی سازی پیشرفته خاص ترجیح کاربر را ارائه دهد. این به شما کمک میکند تا فعالیت کاربر درون اپلیکیشن را ردیابی کنید و براساس آن توصیه های فیلتر شده ارائه دهید.

یک اپلیکیشن همچنین نیاز به ورود شخصی توسط کاربران دارد. با ویژگی های ورود به سیستم یکپارچه، حتی میتوانید داده های کاربر را در سراسر وب تولید کنید. این به شما کمک می کند تبلیغات هدفمندی تنظیم کنید که متناسب با تنظیمات خاص یا مکان ها تنظیم شده اند.

دسترسی آفلاین اپلیکیشن

درست مانند یک وبسایت، یک اپلیکیشن نیز به کاربران وابسته است تا عملکردی در مقیاس کامل را به کاربران خود ارائه دهد. با این وجود اگر دسترسی به وبسایت به صورت آفلاین امکان پذیر نیست، برخی از ویژگی های یک اپلیکیشن همچنان میتواند برای استفاده آفلاین در دسترس باشد. عملکردهای آفلاین باتری بسیار کمی را از دستگاه تخلیه می کند. در حالی که همچنان به کاربران امکان می دهد اطلاعات اولیه را دریافت کنند.

به عنوان مثال یک اپلیکیشن موبایل تجارت الکترونیکی میتواند دسترسی آفلاین به داده های کاربر، کوپن های موجود، خریدهای گذشته، تماس های درون برنامه ای و غیره را فراهم کند. یک اپلیکیشن معروف نقشه حتی در صورت قطع اتصال هنگام رانندگی، دسترسی به مسیرهای آفلاین را نیز فراهم میکند. چنین ویژگی هایی میتواند باعث محبوبیت بسیار زیاد یک اپلیکیشن در بین کاربران خود و ایجاد وفاداری به برند شود.

کسب درآمد بیشتر از طراحی اپلیکیشن

از یک اپلیکیشن موبایل میتوان به روش های مختلف استفاده کرد. این نه تنها به عنوان پایه ای برای خرید مشتری بلکه به عنوان ابزاری برای خدمات مشتری نیز عمل میکند. حتی میتوانید از همین اپلیکیشن برای هدایت بازاریابی برند تجاری خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه یک اپلیکیشن از پس بسیاری از عملکردها برمی آید، بهره وری را نسبت به یک وبسایت معمولی چندین برابر میکند. همزمان هزینه های بازاریابی و فروش شما را با ترکیب اهداف نهایی مختلف در یک پلتفرم متحد کاهش میدهد.

شرکت ما با سابقه درخشان و نمونه کارهای موفق توانسته تمامی نکات ضروری در موفقیت اپلیکیشن ها و وبسایت ها را رعایت کند و بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در میان شرکت های موجود باشد. تخصص و تلاش ما در طراحی اپلیکیشن های کارآمد و راهنمایی کارفرما در جهت موفقیت در فضای بازار مجازی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

مقالات بیشتر

اپلیکیشن یا وبسایت اختصاصی؟

اپلیکیشن یا وبسایت اختصاصی؟

اپلیکیشن یا وبسایت اختصاصی؟ امروزه با پیشرفت زیاد تکنولوژی تقاضای داشتن وبسایت یا اپلیکیشن برای کسب و کارها دائما در حال افزایش است. بسیاری از

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *