نکاتی برای راه اندازی اپلیکیشن موفق

راه اندازی اپلیکیشن موبایل میتواند یک کار سخت و دشوار باشد. برای سهولت فرآیند، ما نکات و استراتژی های کلیدی برای راه انداری اپلیکیشن موفق را گردآوری کرده ایم. این نکات به شما کمک میکنند طراحی اپلیکیشن خود را یکپارچه و موفق انجام دهید.

راه اندازی اپلیکیشن موفق

تعیین جزئیات ریز در طراحی اپلیکیشن

این موضوع ممکن است بیهوده به نظر برسد. اما شما از تعداد تیم های مدیریت محصول که قبل از شروع به طراحی اپلیکیشن، چارچوب اپلیکیشن خود را تنظیم نمیکنند، شگفت زده خواهید شد.

در اینجا برخی از سوالات استراتژیک وجود دارد که باید قبل از انجام هر کار دیگری به آنها پاسخ دهید:

  1. مخاطب هدف ما کیست؟ این اپلیکیشن برای چه کسانی مناسب است؟ این اپلیکیشن برای چه کسانی مناسب نیست؟
  2. پیشنهاد ارزشی ما چیست؟ ما چه ارزشی به مشتریان خود ارائه می دهیم؟
  3. منظر رقابتی چگونه است؟ تفاوت های ما چیست؟

پاسخ به این سوالات در مورد اپلیکیشن شما به تصمیم گیری در طول فرآیند تولید و توسعه کمک میکند.

تعریف موفقیت اپلیکیشن

چه معیارهای موفقیت برای شما مهم است؟ کدام معیارها نشان دهنده موفقیت طراحی اپلیکیشن است؟

در اینجا برخی از معیارهای متداول وجود دارد:

  • میزان احتباس / میزان رکود
  • NPS
  • نرخ جذب مشتری
  • تعامل و میزان پاسخ به نظرسنجی
  • رتبه بندی فروشگاه اپلیکیشن
  • رفع نیاز کاربران

یکی از مهمترین مراحل در اینجا تعیین معیار است. ما به شدت توصیه میکنیم گزارش 2020 اپلیکیشن موبایل را برای مشاهده داده های بیش از 5000 کاربر فعال در 800+ اپلیکیشن موبایل  مطالعه کنید. این گزارش به شما کمک میکند نحوه اپلیکیشن خود را در برابر رقابت تشخیص دهید و سریعاً زمینه هایی را برای بهبود مشخص کنید. و بتوانید در جهت راه اندازی اپلیکیشن موفق گام بردارید.

یکی دیگر از مراحل مهم در اینجا این است که مطمئن شوید از فناوری مناسبی برای ردیابی این معیارها در طول زمان مانند Apptentive و دیگر ابزارهای فوق العاده بازخورد اپلیکیشن برخوردار هستید.

داشتن استراتژی بازاریابی اپلیکیشن

این بخش به خودی خود میتواند یک کتاب الکترونیکی کامل باشد زیرا فرصت های فوق العاده زیادی برای بازاریابی اپلیکیشن شما قبل و بعد از راه اندازی وجود دارد.

برخی از مراحل ضروری عبارتند از:

  • یک وبسایت ایجاد کنید که پیشنهاد ارزش منحصر به فرد و تفاوت های رقابتی شما را به وضوح برجسته کند.
  • حساب های رسانه های اجتماعی را مطالبه کنید و در آن کانال ها فعال بمانید.
  • با تأثیرگذاران صنعت ارتباط برقرار کرده و ایجاد یک برنامه ارجاع را در نظر بگیرید.
  • یک ویدیو و سایر موارد خلاقانه مانند گرافیک سفارشی، عکس از صفحه، نمودارها و موارد دیگر تهیه کنید.
  • لیست ایمیل خود را اطلاع دهید.

پس از راه اندازی اپلیکیشن به دنبال بازخوردها باشید

راه اندازی و طراحی اپلیکیشن تنها نیمی از راه است. آنچه بعد می آید به همان اندازه مهم است. چگونه میتوان تعیین کرد که چه چیزی کار میکند و چه کار نمیکند؟ چگونه میدانید که مشتریان شما به چه چیزی نیاز دارند و میخواهند؟

اساساً جستجوی فعالانه بازخورد از مشتریان پس از عرضه بسیار مهم است. مشتریان شما باید بدانند که شما برای صدا و بازخورد آنها ارزش قائل هستید. حفظ مشتریان اپلیکیشن های موبایل سخت است زیرا بازار بسیار اشباع شده است. شما باید ابزارهای بازخورد درون برنامه ای را در اپلیکیشن خود قرار دهید. تا بتوانید مسائل را در زمان واقعی شناسایی کرده و در صورت ایجاد تغییرات سریع ارتباط برقرار کنید.

شرکت ما با سابقه درخشان و نمونه کارهای موفق توانسته تمامی نکات ضروری در موفقیت اپلیکیشن ها و وبسایت ها را رعایت کند و بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در میان شرکت های موجود باشد. تخصص و تلاش ما در طراحی اپلیکیشن های کارآمد و راهنمایی کارفرما در جهت موفقیت در فضای بازار مجازی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما تما

مقالات بیشتر

ساخت اپلیکیشن موبایل

مهمترین نکات طراحی اپلیکیشن

مهمترین نکات طراحی اپلیکیشن موبایل اپلیکیشن های موبایل به دلیل استفاده زیاد در اکوسیستم تجاری، تقاضای زیادی دارند. صاحبان مشاغل از اپلیکیشن موبایل برای تسهیل عملکرد

طراحی تجربه کاربر در طراحی سایت

اهمیت طراحی تجربه کاربر

طراحی تجربه کاربر مجموعه اقداماتی است که منجر به ایجاد احساس مطلوب هنگام تعامل فرد با سیستم، خدمات و یا محصول مورد نظر میشود.

طراحی اپلیکیشن موبایل ios

مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل ios

مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل iOS پلتفرم iOS اپل تعدادی از توسعه دهندگان موبایل را به سمت طراحی اپلیکیشن های ابتکاری جذب کرده است. اپل دارای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *