چگونه با اپلیکیشن موبایل مشتری بیشتری جذب کنیم؟

کاربران از اپلیکیشن های موبایل برای انجام فعالیت های روزمره، یافتن سرگرمی، تعامل با برندها، خرید آنلاین و موارد دیگر استفاده می کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار یا بازاریاب، روش های زیادی هست که می توانید با استفاده از آنها جذب مشتری با اپلیکیشن موبایل انجام دهید. مسئله ای که بسیاری از افراد هنگام طراحی اپلیکیشن با آن روبرو می شوند این است که نمی توانند پایگاه کاربری قابل توجهی ایجاد کنند. ما میدانیم که این وضعیت فارغ از اندازه تجارت و صنعت شما ناامیدکننده است. امروز می خواهیم با به اشتراک گذاشتن چندین نکته و ترفند که می توانید برای تعامل و یا جذب مشتری با اپلیکیشن استفاده کنید، بیان کنیم.

جذب مشتری با اپلیکیشن

تشویق به دانلود

برای جذب مشتری با اپلیکیشن موبایل، پیشنهاد می کنیم به این فکر کنید که چگونه می توانید کاربران را تشویق کنید تا روی دکمه دانلود کلیک کنند. به عبارت دیگر چرا کاربران باید وقت بگذارند تا اپلیکیشن شما را در دستگاه خود دانلود کنند؟

یک صفحه شروع خوب به شما فرصتی می دهد تا مزایای اپلیکیشن خود را توضیح دهید. شما باید فراتر از ذکر ویژگی های اپلیکیشن خود باشید و در عوض بر چگونگی کمک این مزایا به مشتریان بالقوه تمرکز کنید.

همچنین می توانید بارگیری اپلیکیشن خود را به بخشی تعاملی از یک رویداد بزرگ تبدیل کنید. به عنوان مثال اگر میزبانی یک پیشنهاد ویژه را بر عهده دارید، می توانید از مردم بخواهید تا برای یک فرصت اضافی برای برنده شدن اپلیکیشن شما را دانلود کنند. این حرکات کوچک اما قدرتمند بازاریابی می تواند منجر به دانلود بیشتر و تعامل با برند شود.

ساده سازی روند پردازش اپلیکیشن

سپس بیایید در مورد فرآیند پردازش هنگامی که کسی اپلیکیشن شما را دانلود کرد، بحث کنیم. همه ما در گذشته اپلیکیشن ای نصب کرده ایم که استفاده از آن بسیار دشوار بوده. بنابراین مجبور به حذف نصب شدیم. بخش آموزش مفید یا بخش سوالات متداول می تواند تجربه خوبی برای مشتریان تان برآورده کند. پیشنهاد می کنیم طراحی اپلیکیشن جامع انجام دهید که در آن کاربران بتوانند از تمام ویژگی ها و عملکردهای اپلیکیشن موبایل شما مطلع شوند.

یکی از راه های ساده سازی روند پردازش این است که به محض ورود کاربران به اپلیکیشن، یک کمپین ایمیل قطره ای را شروع کنید. ایمیل های خوشامدگویی 86٪ خوانده میشوند.

استفاده از اعلان ها و پیشنهادهای شخصی

آیا می دانید 80٪ از خریداران آنلاین می گویند که محتوای شخصی و پیشنهادات بیشتری را از برندها می خواهند؟ با استفاده از اعلان و پیشنهادات شخصی می توانید میزان تعامل و فروش درون برنامه ای خود را به شدت افزایش دهید.

ایجاد پیشنهادات شخصی برای مشتریان در اپلیکیشن شما امکان پذیر است. به عنوان مثال وقتی کاربر سه پست وبلاگ درباره یک محصول خاص را در اپلیکیشن شما بخواند، می توانید یک پنجره بازشو (پاپ آپ) را راه اندازی کنید. یک پیام ساده مانند ، “به نظر می رسد شما (محصول) را دوست دارید. این 15٪ تخفیف برای شماست! ” می تواند منجر به فروش بیشتر شود.

شما می توانید نوتیفیکیشن های زمان بندی شده استراتژیک را برای فروش بیشتر و هنگامی که محتوای جدیدی را منتشر می کنید، ارسال کنید.

در اینجا یک واقعیت جالب دیگر وجود دارد. خریدار متوسط ​​هر روز 2 ساعت و 22 دقیقه در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر صرف می کند. می توانید از برخی از استراتژی های ذکر شده در بالا همراه با برنامه تبلیغاتی هر پلتفرم استفاده کنید تا افراد بیشتری بتوانند اپلیکیشن شما را دانلود و استفاده کنند.

گرفتن بازخورد و اصلاح اپلیکیشن

سرانجام اگر مایلید اپلیکیشن خود را به مرور اصلاح کنید، می توانید دانلود و تعامل بیشتری دریافت کنید. پس از شروع ساخت یک پایگاه کاربر کوچک، فرم های بازخورد ارسال کرده و با کاربران در شبکه های اجتماعی صحبت کنید. آنها می دانند که از اپلیکیشن موبایل شما چه می خواهند و چه نیاز دارند.

سوالات میتوانند بدین صورت باشند:

  1. از اپلیکیشن ما چه چیزی را دوست دارید؟
  2. از اپلیکیشن ما چه چیزی را دوست ندارید؟
  3. دوست دارید چه ویژگی در آینده اضافه شود؟
  4. آیا بازخورد دیگری دارید؟

هر چهار سوال پایان باز دارند، بنابراین کاربران می توانند نظرات خود را تایپ کنند. بازخورد آنها را هر هفته بررسی کنید. و درخواست ها و شکایات رایج را پیگیری کنید. در صورت لزوم تغییرات را انجام دهید و ویژگی های درخواستی را اضافه کنید.

این روند به اپلیکیشن اجازه می دهد تا با گذشت زمان رشد و تکامل یابد. زیرا کاربران می بینند که شما به افکار آنها گوش داده اید و به وعده های خود عمل می کنید. با این حال همه این تغییرات همچنین اطمینان می دهد که کاربران تازه در اولین باری که اپلیکیشن شما را باز می کنند، یک تجربه فوق العاده دارند.

شرکت ما با سابقه درخشان و نمونه کارهای موفق توانسته تمامی نکات ضروری در موفقیت اپلیکیشن ها و وبسایت ها را رعایت کند و بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در میان شرکت های موجود باشد. تخصص و تلاش ما در طراحی اپلیکیشن های کارآمد و راهنمایی کارفرما در جهت موفقیت در فضای بازار مجازی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

مقالات بیشتر

اپلیکیشن موبایل خراب

چرا اپلیکیشن موبایل خراب میشود؟

چرا اپلیکیشن موبایل خراب میشود؟ علی رغم تأیید توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل که اپلیکیشن های توسعه یافته توسط آنها سازگاری بیشتری ایجاد میکنند، اپلیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *