افزایش فروش محصولات با طراحی اپلیکیشن موبایل

به لطف فناوری ها، نمایندگان فروش امروز میتوانند در زمینه فروش محصولات بسیار موثرتر از گذشته باشند. اپلیکیشن فروشگاهی میتواند روش های کاملاً جدیدی از ارائه محصول را ارائه دهند. به نمایندگان فروش کمک کنند تا تأثیر بیشتری بر مشتریان داشته و در نهایت افزایش فروش با اپلیکیشن موبایل داشته باشند.

مشاوران ما به شما پیشنهاد میدهند گام های واقعی در جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و افزایش فروش محصولات زمینه های شخصی خود بردارید. و در مورد عملکرد احتمالی آن با جزئیات صحبت کنید.

افزایش فروش با اپلیکیشن

با توجه به نیازمندی ها طراحی اپلیکیشن را انجام دهید

به هر حال یک اپیکیشن موبایل باید در استفاده راحت باشد و باید بلافاصله اطلاعات درخواستی کاربر را نمایش دهد. برای اینکه اپیکیشن سبک بماند، باید در طراحی اپلیکیشن از بارگذاری بیش از حد آن جلوگیری کنید. در عوض مشخص کنید که دوست دارید چه کاری انجام دهد.

ایده طراحی اپیکیشن فروشگاهی بیش از کپی یک بانک اطلاعاتی موجود مشتری است و شما میتوانید عملکردی  را که شرکت شما از آن استفاده میکند ارائه دهید.

کاتالوگ محصول

لیست دقیق محصولات یک شرکت، یک اپیکیشن موبایل را به ویترین واقعی تبدیل میکند. این به نمایندگی فروش اجازه میدهد چندین عکس از یک محصول را نشان دهد. برخلاف pdf یا کاتالوگ های چاپ شده، این مقدار فقط به 1 یا 2 تصویر محدود نمی شود. و یا حتی فیلم های نصب شده و استفاده از محصول را با هدف مشتری پخش میکند. همچنین کارمندان شما فقط به یک کلیک نیاز دارند تا اطلاعات دقیق محصول، در دسترس بودن سهام یا قیمت به روز را به مشتری اطلاع دهند.

طراحی اپلیکیشن با ابزار پیکربندی

با استفاده از برخی محصولات، نمایندگان فروش ممکن است احساس کنند که فقط یک کاتالوگ کافی نیست و هنگام نمایش آنها به آزادی بیشتری نیاز دارند. این موضوع مربوط به محصولاتی که قابلیت تنظیم یا محصولاتی است که معمولاً در یک مجموعه خریداری می شوند.

با استفاده از یک ابزار پیکربندی در طراحی اپلیکیشن یک متخصص فروش میتواند به صورت مجازی، ترکیبی از موارد درخواستی را ترتیب دهد و نتیجه نهایی را به مشتری نشان دهد. علاوه بر این آنها برای پیکربندی قیمت به طور خودکار محاسبه میشوند.

فرم ها و پرسشنامه ها

کاغذبازی و کارهای میدانی دو نقطه مقابل هم هستند. با این وجود نمایندگان فروش باید هنگام برقراری ارتباط با مشتریان، اطلاعات مفید زیادی را به دست آورند. یک اپلیکیشن موبایل میتواند شامل نسخه های الکترونیکی آماده نظرسنجی بازخورد، پرسشنامه نیازهای مشتری یا حتی قراردادهای B2C باشد.

داده های میدانی که به صورت دیجیتالی وارد این فرم ها میشوند، بعداً در CRM یک شرکت بارگذاری می شوند. و از آنجا میتوانند به کارهای روزانه نمایندگان فروش و همچنین تجزیه و تحلیل بخش بازاریابی کمک کنند.

اما برای واقعی سازی این نوع تبادل اطلاعات، باید از معماری درستی در طراحی اپلیکیشن برخوردار باشید.

پیاده سازی بک اند در طراحی اپلیکیشن

برای فعال کردن ارتباط آسان بین یک اپلیکیشن فروشگاهی و سایر بخش های زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت خود، باید بخش بک اند برای آن ایجاد کنید. سپس یک اپلیکیشن مبتنی بر سرور میتواند به راحتی با راه حل های تجاری مانند CRM ،ERP ،PLM ادغام شود. و درصورت لزوم از آنها درخواست داده میکند. طراحی اپلیکیشن همچنین میتواند داده ها را مستقیماً بر روی سرور بارگذاری کند، و این امکان را برای همه همکاران فراهم میکند.

شرکت ما با سابقه درخشان و نمونه کارهای موفق توانسته تمامی نکات ضروری در موفقیت اپلیکیشن ها و وبسایت ها را رعایت کند و بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در میان شرکت های موجود باشد. تخصص و تلاش ما در طراحی اپلیکیشن های کارآمد و راهنمایی کارفرما در جهت موفقیت در فضای بازار مجازی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما تما

مقالات بیشتر

7 نکته طراحی اپلیکیشن

7 نکته طراحی اپلیکیشن

7 نکته مهم در طراحی اپلیکیشن موبایل در طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل در کنار رعایت اصول و چهارچوب برنامه نویسی، اصولی نیز وجود دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *